Fia ;D

Igår kom mina korttrix som jag lärde mig av Gideon väl till hands. Jag satt uppe med grabbarna och då gjorde jag några av mina trix. Och dom lyckades avslöja alla förutom det då jag trollar bort kortet och får det att hamna överst. Dom vart jätteupprörda för dom kom verkligen inte på hur jag gjorde. Men sen började dom tjata och dum som jag var avslöjade jag mitt korttrix. Haha men det var roligt så länge det varade och det är roligt och lära vidare :)

Här har vi två som är väldigt villiga att fotas men sen har vi en tråkmåns som inte vill vara med ;P

Just nu sitter jag och blir hypnotiserad av katten, den sitter utanför fönstret och vill ha mat. Jag ska ut och fixa det nu så jag slipper ha ett par ögon riktade mot mig hela tiden... ;D

Tänk vad lite Friskies kan göra en stirrande katt glad

Jaa men vad hände mer igår då. Jo det regnade jättejättejätte mycket när jag skulle ut och springa innan jobbet, så jag fick börja en timme senare och passa på att gå ut och springa när det var uppehåll. Vi lyckades oss undan regnet tills sista intervallen. Innan det var jag och fixade lite ärenden i stan. Då träffade jag även Rickard som var där med några. Han kanske ska hänga med oss på vårat banpass imorgon, väldigt nice! :)

Nej nu blir det frukost för min mage kurrar... Ha det bra så hörs vi efter frukost! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />