Fia ;D

Igår var vi som sagt borta på fotbollsplanen och testade hans drake ;D Haha lite annorlunda hobby, jag vet, men ändå coolt ;) Hans drake såg ut som ett par kalsonger som flög omkring i luften. Det såg ganska roligt ut när det flög ett par jättekallingar i luften ;D Jag var tredje person att testa och jag var värsta proffset, eller inte ;D Jag fick ju lite hjälp av Gideon som stod bakom mig och hjälpte mig i början men sen när han släppte kunde jag ju hålla kvar den i luften till skillnad från Mary :D HAHA!  Sen när killarna körde hade vi tjejer blåsbubbletävling på bänken, haha det var skoj ;P Killarna bara tittade på oss för dom förstod inte vad det var som var så roligt ;) Men vi orkade inte förklara leken på engelska... Efter en timmes lekande med tuggumin och draken så begav vi oss hemmåt!

image1165
Jag och Miranda håller i draken ;D

Kommentarer
Postat av: Gideon

All three of you did really well ;) :P

2007-07-29 @ 23:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />