Fia ;D

image1039


Jag är superduper tröttt! Jag somnade runt halv två och sen var det min tur att öppna idag så jag gick upp halv åtta. Så det blev inte många timmars sömn för mig inte :( Efter jobbet snackade jag lite med Mary och sen stack vi iväg och tränade i Nolhaga. Jag så puddingen igen, jag ser alltid han på konstiga ställen, varför kan han inte bara komma till campingen! ;D Sen cyklade vi hem och körde styrka ,och sen gjorde jag mat och lade mig och sola . Jag väntade på att Marius skulle ringa, hon ringde sen och bad om ursäkt för hon hade fastnat vid msn ;P Gud vad roligt det var att snacka med henne igen! Har saknat henne supermkt!  Hon verkar ha haft det superbra i Italien, dit jag ska med nästa år ;D Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />