Fia ;D

Godmorgon! Idag var det min tur att öppna... Jag är lite halvseg för vi låg och såg på film igår och sen när jag ville sova låg Emmy och snackade... Haha som på lägret Sannis, kommer du ihåg? ;D Nu fick Emmy sota för att hon hade varit så seg på kvällen ;P För jag somnade ju ;)

Idag är det fredag den trettonde, fyfan vad scary! Hoppas det inte händer något hemskt idag! Jag är väldigt skrockfull, så för mig är det här en otursdag även fast det inte har hänt något än...
Och idag ska dom ha någon specialgrej, man ska få flyga helikopter över Alingsås i några minuter. Fyfan jag ska inte åka det för jag lovar att det kommer hända något då...
image1097
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sanna

gud vilken söt unge : ) , jag saknar er evry night

Postat av: M

Minns du din första kyss? <3

2007-07-13 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />