Fia ;D

Vad sa du senast: Mmm
Vad sa någon senast till dig: Blir pasta med pastasås bra?
Vad önskar du att någon sa till dig just nu: Du behöver inte jobba idag gå och lägg dig och sov ;D
Vilken skvallertidning köper du helst: I loove them! Spelar ingen roll för alla är lika roliga att läsa!
En kvinna jag aldrig skulle vilja vara: Finns många
Det mest irriterande ljudet jag vet: Gnissel
Vad har jag alltid i min frys: Glass i stora lass
Vad har jag alltid i mitt skafferi: Pasta
Pinsammaste boken i bokhyllan: All about Hanson
Vilken tå är längst på dig: Stortån
Persienner eller rullgardin: Persienner
Panta burkar eller slänga: Panta dem, eller jag pantar aldrig utan jag lägger dem bara i "pantkassen"
Hur ser dina sängkläder ut: Flowerpower
Hur många sms får du per dag: 2-3 stycken
Vad ville du heta när du var liten: Fia
Älsklingsfärg som barn: Röd
Älsklingsfärg nu: Blå
Ny serie som verkar bra: Kollar inte så mkt på TV just nu
Töntigaste reklam: De flesta reklamer
Egenskap du saknar hos dig själv: Att tro på mig själv att jag klarar av saker
När grät du senast: Efter den senaste tävlingen
När skrattade du senast: Igår kväll när jag missuppfattade en sak :)
Vart önskar du att du var just nu: På en solig strand med massa boys ;D
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Ja det vore väl roligt men det beror på vad för slags
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar
Brukar du sjunga i duschen? Självklart
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Friidrott
Vad är viktigast för dig? Att jag och mina nära och kära mår bra!
Laddar du hem musik och film från internet? Nej det låter jag andra göra åt mig ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? SHOPPA SHOPPA SHOPPA, och åka utomlands :)
Vad är det bästa med julafton? Träffa släkten och alla julklappar
Tänker du mycket på ditt utseende? Ja men det gör väl de flesta?
Vad får dig att slappna av? Jag vet faktiskt inte, jag har svårt för att slappna av, jag är jämt stressad.!Men typ lugn musik och en planerad dag ;)
Är du mörkrädd? Jag är jätte mörkrädd!
Vilken färg är snyggast? Blå
Tycker du matte är svårt? Superklurigt, jag har alltid haft svårt för matte!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Massa money
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Jaa du, det beror helt på vad planerna är för dagen ;)
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Emmy ;D
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Jag tycker att det är helt upp till personen själv att välja
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej vi är bästa vänner ;P
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Har inte bara en viktig person
Läser du ofta böcker? Nej jag har ingen ro till det
Vad föredrar du för sorts filmer? Kärleksfilmer och fjortisfilmer
Vad slösar du mest pengar på? Skor och väskor
Vill du gifta dig? JA
Vill du ha barn? JA
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? Som sagt jag tittar inte så mycket på tv ;)
Vilka länder har du varit i? Sverige, Finland, Spanien, Bulgarien, Portugal, Turkiet, Holland
Vilka husdjur har du haft innan? Hamstrar
Är du bra på att laga mat? Ganska bra iallafall
Var badar du helst? Utomlands där det är lagom varmt i vattnet
Vilka djur är du mest rädd för? Hästar och spindlar
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Det beror på vad man räknar till allvarligt ;P
Vilken kändis är hetast? Oj, måste jag välja en! Svårt val!
Gillar du att dansa? I stora folkmassor:JA! Annars känner jag mig ut-tittad ;D
Vad har du för klädstil? Jag vet faktiskt inte lite blandat, lite tantigt och flummigt! Flowerpower!
Är du flygrädd? Lite
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Superbra för det är så äckligt med rök!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Twister & Magnum mandel. Det beror på vad jag är sugen på, isglass eller vanlig glass ;)
Tror du på ett liv efter döden? Jag vet inte
Vilket kaffe sörplar du helst? Caffe Latte
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson.
Vill du gå ner i vikt? Nej
Vad har du för personlighet? Pratglad, spontan, väldigt öppen och självklart glad :D
Har du varit deprimerad? Deprimerad kanske är att ta i, men jag har varit jävligt ledsen & orklös
Tycker du om sushi? Nej!
Tror du på livslång kärlek? Ja och förhoppningsvis ska jag få uppleva det någongång :)
Vad äter du helst när du ser på film? Godis, för chips låter så mycket när man käkar på dem ;P
Lever dina föräldrar tillsammans? Yes!
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Ja det skulle vara roligt!
Har du tandläkarskräck? Jaa! Jag har fått det nu på senaste tiden, för jag har fått en tand utslagen och då ska tandläkaren alltid hålla på och pilla och slå på den för att se att jag fortfarande har kvar känseln i den. Det är OBEHALIGT för jag tror alltid att den ska gå av :S
Vilken hårfärg har du naturellt? Brun
Biter du på naglarna? Ibland, men jag försöker låta bli, men när jag blir nervös så kan det hända att jag börjar bita..
Har du någongång haft självmordstankar? Nej
Är du beroende av något? Jag är beroende av massa saker!
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Playahead.se, Hotmail.com, fiemma.blogg.se, sannamustonen.blogg.se, frassematte.blogg.se, bilddagboken.

Kommentarer
Postat av: M

Du glömde Holland

2007-07-12 @ 23:27:49
Postat av: Fia ;D

Så ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />