Fia ;D

Godkväll! Har precis käkat middag,en sen middag som vanligt här på Lövekulle ;D Det vart färdiggrillad kyckling och rebensspjäll och potatis, very nice! Förut när vi åkte trodde jag att vi var på väg till maxi direkt, men de andra hade andra planer. Först åkte vi till stan och där gick vi lite i affärer och jag hittade faktiskt en tröja som var jättesöt! Jag är väldigt nöjd över köpet och sen var den på rean också ;P Haha! Efter det åkte vi till maxi och storhandlade food ;D Och nu sitter jag här :) Emmy slutar jobba snart och då ska vi til husvagnen och ta på oss massa kläder, och sen ska vi upp till berget och sätta oss med några killar som är här och campar och som grillar på grillplatsen. Oj lång mening ;) Kortfattat: Upp till berget och ragga ;D

Det här inlägget blir mitt tvåhundrade, hipp hipp hurra! Hoppas att mina inlägg har varit roliga att läsa?!
Ha det bra för det ska jag ha, på berget ;D Pusspuss

image1038


Kommentarer
Postat av: Micke

den långa meningen var fia i en nöt (eller va man brukar säga?) haha lycka till dåp ;D

2007-07-11 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />