Fia ;D

Godkväll! Nu var sommarlägret över och det känns att man har varit uppe sent och tränat på bra för jag är helt slut! Jag och Emmy och Mary ligger i soffan och skrattar och allt möjligt, ni skulle tycka vi var jätte fjantiga om ni såg oss. Visst vi skrattar mycket hela tiden, men nu är det överdrivet mycket och jag kan inte skratta ordentligt för jag har ont i magen efter tisdagens styrka. ( haha värsta klenisen)
Sommarlägret har varit väldans roligt, träffat många nya sköna lirare och sen såklart mina gamla favoriter :) Det var roligt och träffa alla igen och även lära känna de nya ettorna!  Det kommer nog bli ett roligt sista år, för vi är ett roligt gäng! Och det har hänt väldigt mycket redan nu under en vecka så det ska bli spännande och se vad året har att erbjuda ;)

Nu kom min lillepyttepytte syster hem från sitt innebandyläger som säkert har varit superroligt! Hon har ju inte haft tid och ringa hem ens, haha men jag förstår henne för det fanns asmånga snygga boys där. Jag var med när vi lämnade henne och Bella och det fanns inte lite killar, det kryllade av dom ;D Så hon lär ha haft det underbart roligt där! Ska dra och snacka lite skit med henne nu ha det bra allesammans, imorgon bär det av till Alingsås Pusspuss

image1034
David och Micke :) Hihi så söta och håller handen när de hoppar ut från badberget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />