Fia ;D

Godkväll! Nu har vi äntligen lagt in alla bilder och här kommer några bilder från gårdagen:

Det var flätor som gällde och här är våra frisyrer ;D
Gårdagens tävlingar gick väldans bra för både Emmy och Mary men för mig gick det skit. Jag blev instängd och jag kom in på 2.14, fyfan det var inte roligt!! Jävla tjej, som stack ut armbågen varje gång jag skulle gå om, det skulle inte förvåna mig om Richard hade sagt åt henne att göra så för att testa hur jag skulle reagera. Jag reagerade inge bra men jag sprang om henne men då hade jag en stor lucka fram till de andra :(

Vi åkte hem igår kväll och vi var hemma runt 2 tiden inatt. Bilresan gick fort och vi sjöng med i låtarna, läste tidningar och jaa lite allt möjligt ;D Vi sov också ;P En sak som var lite rolig som bara jag lade märke till var att vi sjöng med och stojade på de lugna låtarna och på de poppiga låtarna sov vi ;D Det brukar ju vara tvärtom, men som sagt vi är ju speciella vi :) Haha Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />