Emmy ;D

Godmorgon!
Idag ska jag först jobba fram till tre, sen ska jag kanske cykla ner till stan och handla lite té till Majzan och till oss själva. Om inte Fia kliver upp snart och cyklar och köper allt innan jag hinner göra det haha.
Det är superdupertrist nu när alla har åkt och lämnat oss här i allt regn, Mary, pappa, Farmor, Jenny och Gideon åkte allihopa ifrån Alingsås igår. Så det fanns inte så mycket att göra igår kväll, iofs så tränade i först vid tio (ajabaja andra gången) men så får det faktiskt bli ibland, särskilt när man jobbar till 8 och väntar på potatisten som aldrig vill bli färdigkokad.

Idag...
... är det bara 3 dagar kvar tills vi åker hem :D
... är det bara fyra dagar kvar tills vi fyller 18!!
... är det bara 12 dagar kvar tills jag ska tävla

Här kommer lite bilder när Fiemma goes svettigaochtröttaefteretthårtbanpassochflummposarpåvärldensfinastcykel :D

image1176
Psst kolla in punkan hihi



Kanskeinteärvärldesvackrastebilderdirekt,mendetbjudervpåellerhur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />