Emmy ;D

Igår var vi på Liseberg!

Det roligaste var när jag och Jenny satt längst fram i Kanonen, de var skitkul, man såg liksom bara banan framför sig, och jag skrattade tills jag grät ;)
Det läskigaste var att åka uppswinget, jag tyckte det var asläskigt för man var ju lutad neråt 40m upp i luften och man känner sig rätt hjälplös när man sitter och dinglar med benen. Jag blundade och sa "inge mer inge mer snälla inge mer" samtidigt som jag skrattade nervöst och höll så hårt. Jenny mobbar mig för det nu, hon säger att det roligaste under hela Liseberg var att sitta brevid mig på uppswinget, fyfan vad hon skrattade :)
Det jobbigaste var alla köer, den längsta tog cirka 40 min och det var kön till Balder ;)

Sedan när vi skulle åka Lisebergsbanan så skulle såklart Fia få spela dum stockholmare och fråga en som jobbade där "Asså går det här tåget till stockholm eller? Haha
Sedan tog jag, Fia, Jenny och Felicia det lätt coolaste bilden i flum ride, han som skrev ut det kollade jättelänge på bilden och skrattade, ska försöka scanna in bilden sen om det går ;)

Haha ja för att sammanfatta kvällen så kan jag säga att det var väldigt roligt och att det fanns mycketmycketmycket snygga killar att spana efter. Så jag säger som Fia, jag vill flytta till Göteborg!

Bilderna gick inte att lägga in så det får jag fixa när jag kommer hem ;) Så håll ut för bilderna kommer senare :)
image1132
Ha det bra Puss <3

Kommentarer
Postat av: Mary

klart ni ska flytta till göteborg ;)

2007-07-21 @ 10:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />