Emmy ;D

Gokväll. Dagen har gått väldigt fort, jag har jobbat, tränat distans i regn och sen har jag lagat mat och firat Miranda med tårtkalas. Nu så ska jag kolla på film med Fia, så snart hon är klar med sitt korsord. Hon är så söt när hon sitter och klurar.
Imorgon är det fredag den trettonde, usch ingen rolig dag. dagen till ära så ska vi ha helikopterflygning här på campingen, man får testa att flyga för en liten summa. Jag har aldrig flugit helikopter kanske ska ta och testa det imorgon, om jag vågar haha! Sen så är det ju dags för det första banpasset på Mjörnvallen, det ser ut att vara ett tufft pass på programmet, och det gillar vi för nu är det hårdkörning med träningen fram tills tävlingarna börjar! Hade föresten värsta publiken idag när jag gjorde mina övningar haha det var skoj, man känner sig värsta proffsig. Det är tur att de inte vet hur övningarna ska se ut när man genomför dem egentligen, jag är ju stel som ett kylskåp men det vet inte dom haha!

Ha det bra Puss <3

image1092
Detta bara måste jag ju köpa, älskar ju både passionsfrukt och choklad. Tänk då att mixa dem ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

aah va söt du är gumman <3 Stel som ett kylskåp !:D
kom hem och träna med mig , har tråkigt

2007-07-12 @ 21:49:47
Postat av: M

MUMS :O)

2007-07-13 @ 08:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />