Emmy ;D

Ska äta mat snart, sen ska vi kolla på friidrott på tv! Sen ska vi skicka inbjudningar till våran födelsedagsfest också, så att alla kan planera i det datumet ;) Hoppas att så många som möjlig kan komma för det blir roligare ju fler man är! Så idag är det bara 21 dagar kvar tills vi fyller år, och det är bara 5 dagar kvar tills kära lilla systeryster kommer ner och håller oss sällskap :)
Jag fick lite småpanik och ångest idag när jag varute och tränade, då såg jag en som var ute och övningskörde, ååh jag vill också göra det.  Jag ska se till att ta tag i det där när jag väl kommer hem, men då är jag bara hemma i två veckor, måste fundera ut en plan för jag vill ju ta körkort så snart som möjligt!
Nu är jag så himla hungrig att jag snart inte vet vet jag ska ta vägen. Ha det bra Puss <3

image1082

Kommentarer
Postat av: Sanna

då kan du bli min chaffis , perfa !

2007-07-10 @ 21:29:06
Postat av: Micke

jaaa... du kan ju skjutsa alla löpare till skolan ;D ...nu blev man sugen poå vattenmelon =)

2007-07-11 @ 11:42:36
Postat av: Lenis

Alluuu :)
Allt bra? Jag tänkte bara meddela att jag så gärna kommer på erat kalas den 4e!! Vi hörs! Puss

2007-07-11 @ 12:57:41
Postat av: Lenis

Alluu:)
Allt bra? Tänkte bara meddela att jag gärna kommer på erat kalas den 4e!! Vi hörs! Puss

2007-07-11 @ 13:00:11
Postat av: lenis

Jomen jag tänkte att det kanske är lika bra att skicka ett par ggr så det verkligen kommer fram ;)

2007-07-11 @ 13:01:41
Postat av: Emmy ;)

ÅÅh vad kul Lena du är varmt välkommen :)

2007-07-11 @ 14:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />