Emmy ;D

Nu är vi framme i alingsås. När vi var framme packade vi upp i husvagnen, sedan lagade jag mat. Och efter det så blev vi lämnade helt själva för alla de andra som jobbar här åkte iväg och åt på restaurang. Så nu har vi lämnats med allt ansvar för campingen. Men det klarar vi för vi är så duktiga jag och Fia :)
Jag har glömt lite från förra året så det gäller att repetera lite priser och sånt. Men det ska nog gå bra!

Det är ju det lätt coolaste datumet för detta året idag 070707 tänk vad häftigt om man kunde ha det datumet till något typ bröllopsdag eller förlovningsdag eller varför inte födelsedag? Shit vad coolt, jag är född 070707 måste vara värsta häftigt, och jättelätt att komma ihåg. Det är säkert många som gifter sig idag för att killarna ska ha ett lätt datum att komma ihåg haha ;)

Nu ska jag nog fylla på allting i kiosken, sen ska vi kanske våga oss på att gå ut med Fina och Biffen.
Ha det bra alla glada Puss <3

image1042
Vi bor i den inringade husvagnen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla blå...

2007-07-08 @ 14:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />