Mary

Hej hopp där ute,

jag övningskörde med Pappa idag, han hade mer tålamod än vad jag trodde. Men vi hade en het diskution om "känslan" när man släpper kopplingen och trycker ner gasen. Jag känner inte den "känslan" alls, utan chansar hej vilt. Men det gick faktiskt bra att köra så jag fick kör hem från Surte hamn, nedanför oss, där vi körde runt.
 Jag, så som Fia, funderar också mycket på körkortet, även om jag ligger ett år senare. Men jag vill helst vara typ klar med körkortet innan jag börjar trean och fyller 18, för efter gymnasiet vill jag åka till USA och då ska mitt körkort vara klart.

Sen har jag vart och fikat med en del gulliga tjejer idag. Vi planerade lite för nyår. Det kommer bli det bästa nyåret någonsin. (Om jag bara hittar nån snygg klänning.)

Nu ska jag sy lite igen, innan jag och Lollo ska byta julklappar =)

image2706
tut

Kommentarer
Postat av: is

kul med körning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />