Mary - Hide and seek


Hej hopp.
Mina kusiner har lämnat huset och katten har vågat sig fram.
 Även idag knäckte jag dem på kurragömma. Och här är ett exempel på hur det kan gå till. Malin börjar räkna, på toan. Men eftersom hon inte kan räkna än får hon gå fram och tillbaka på badrumsgolvet tills hon känner sig klar. Hon hittar snabbt Mikael och Fredrik vars favoritgömmställen är under sängen, bakom en dörr eller en fotölj. Jag, däremot, har det de lite svårare. Jag måste gömma mig på olika ställen varje gång eftersom de kommer ihåg var jag har gömt mig innan. Sen går alla tre (även fast det egentligen är bara Malin som ska leta) runt och letar efter mig. Det hittar mig inte fören jag typ får skrika "Hääär ääär jag" när det står i samma rum. thöhö
 
Min top-5 lista på gömställen (övervåningen, mitt hus).
1. Bakom en bokhylla i gästrummet, pressad mot väggen
2. Bakom min låda under min säng
3. Under mitt knöliga täcke
4. Bakom gardinerna på kontoret
5. Typ i gaderoben, med gaderobsdörrana ställda mot varandra, så att det blir som ett rum.



image2727
tittut.?


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA, XD.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />