Mary- fyrverkerier!

I Göteborg har dom ett galet stort fyrverkeri-uppsjuktning klockan fem varje nyårsafton. Om det är klart väder kan man se fyrverkerierna från hela stan. De stora folkmassorna som samlas låter "WoOow" under hela föreställningen för att det är så galet vackert. Jag brukar alltid åka in och se på det, i år kommer jag tyvärr inte hinna för att det är en del jag måste fixa.
 Men idag tänkte jag; Undra om andra städer gör likadant? Såå, Hur gör din stad

Jag älskar raketerna vid tolvslaget. Man får sånt himla lyckorus när raketerna skjuts upp samtidigt och överallt på himlen lyser det i olika färger.

image2782
typ såhär.

Kommentarer
Postat av: Micke

här i sala smäller man av allt kl 12...

varför gör man det kl 5? :S

Postat av: Rebecka

Det är fyrvekeri vid gruvan i Falun!

2008-01-01 @ 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />