Mary ;D

Idag grävde jag fram vår gamla symaskin ur gaderoben, låter som om vi har en sådan man trampar igång, men våran är helt ok, tog en stund att komma på hur den fungerade bara. Sydde senast i åttan typ. Jag sydde iaf en superduper cool tröja. Jag tog en svart t-shirt och ett silvrigt tyg. Sen sydde jag på det silvriga tyget som ett band runt tröjan och gjorde en stor rosett. Det blev hel-flummigt. haha.
  Ska ta kort, om jag kan. =P

Träningen idag var toppen. Det var jag och ca 45 andra göteborgare som sprang 1000:metare. Träffade en hel del där som man inte har sett på läänge.

Imorgon blir det träning med Lovisa. Yeah.

image2695
som denna filuren, fast ändå inte. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />