Mary ;D

Sätra passet gick toppen! Jag och Emmy körde jättebra och snabbt. 3x200-200-150-150 på olika tider och vila. Sen tränade vi starter med, ska göra de på tisdag också. För min första tävling är 400 m (Emmys 200 m). Starterna gick också bra. haha,
nu ska jag duscha och plocka i mitt rum lite.

Ååhh,
måste berätta en superkulsak. Ni som har vart i mitt rum vet att jag gillar reklam och i lördags fick jag tag i tre stora reklamplanscher. Ni vet, sånna som brukar rulla på stora tavlor på pendel/tunnel bana stationerna. Jag fick två med Alvedon och en med Volvo. Ska sätta upp de i mitt rum och ta kort så att ni får se =))

kramkalas.

image2652

Kommentarer
Postat av: majzan

Mary! Jag har fixat en länk nu! Guldstjärna till mig =D
Pussilipuss

2007-12-17 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />