Mary ;D

Brevbärare,
låter in det lite skojigt?

Positivt:
- Man får cykla runt på en cykel.
- Får andas frisk förorenad luft (alltså ingen unken förorenad inomhusluft).
- Får träffa folk.
- Kan tjuvkika i tidngar och läsa kort.

Negativt:
- Får gå upp herrejössanes tidigt och sortera all post
- Kan träffa på irriterade sura människor.
- Få arbetsskador eller trilla med cykeln.
- Det kan regna.

Jo,
jag satt bredvid en brevbärare idag på "jullmiddagen"Friidrottens Hus. Men vi pratade inte om brev, utan om löpning. Han var mycket bestämd på att jag skulle fortsätta springa tills jag har nått toppen. För att vi behöver en medeldistans stjärna i toppen som i sin tur för med sig ett antal duktiga löpare till. 
  Jaja, lilla brevbäraren. Efter ett tag kan det faktiskt bli ganska långtråkigt att springa. Och när man lämnar löp och inte får all den uppassningen - Hur gör man då?

Nu ska jag iaf träna. Hihi.
puss


image2585
ibland kan man bli snurrig i huvudet av att tänka på jobb.


ps. det var Oscar Edman som var den manliga pristagaren i stipendie-utdelningen. Man måste tydligen vinna lilla gbg-varvet för att få det. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />