Mary ;D

Igår klippte jag mig och min frisör är så rolig. Hon tror alltid hon kommer ihåg allt om mig, fast det gör hon inte. Ibland får jag tvinga henne att tunna ut håret för att hon är bomsäker på att "det gjorde vi visst förra gången." Igår sa hon iaf att jag var duktig på att klippa håret och att mitt hår har blivit mycker finare sen jag kom dit första gången. 
   Efter klippningen satte hon upp håret i nån konstig frisyr. Jag bara log snällt och tackade. Hade sedan kvar frisyren eftersom hon hade sprayat fast den med hårspray. Usch, mitt hår gillar verkligen inte hårspray.

Nu ska jag ta tag i lite saker. Hojhoj.

image2524
Jag och Madde paddalde, på min stora skölpadda, från Loka-badet till vår båtbrygga för några år sen. Viiilket äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />