Mary ;D

Tjohopp.

Har fått en ny mobil, eller nja en nyare variant av min mobil. Min mobil var ju på lagning för ett tag sen och har nu fått en likadan mobil som jag har nu fast en lila. (Emmys favo färg.) Toppen toppen, hoppas denna krånglar något mindre än min förra bara. thihi

Ska snart åka och träna. springa springa springa. Sen ska jag in till stan och klippa mig och träffa Lollo. Därefter tar jag pendeln ner till Kungsbacka till min kusin som fyller ståtliga 18 år på måndag. Om ändå jag också va där..
 Sen är dagen slut. =P

Söndagen är inte så planerad som idag, men ska få in lite plugg. Har visst fått med mig alla ämnena hem. Fasar för att säga detta men matten är faktiskt riktigt rolig nu. (AHHH, läser ju för f matte D!!)

Ta vara på era hjärtan. puss

image2515
 crazy

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haha, snygg bild ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />