Fia ;D

Godkväll! Jag har precis bäddat ner mig och ska snart börja se på Andra Avenyn avsnitten, har blivit lite inspirerad av Sanna. Jag har sett några på tv lite då och då men nu ska jag börja titta från början. Avsnitt för avsnitt!
Jag fick skjuts till Västergård tidigare ikväll, och när jag kom hade deras första match redan börjat. Jag stannade kvar och såg även finalen som var riktigt jämn! Men det gänget jag hejade på vann, även fast de var inte så seriösa utan de hade inställningen: Ha roligt! Och med den inställningen vann de finalen.
Efter det fick jag gå hem eftersom Stefan hade fullt i sin bil. Jag snackade med Maria hela vägen och sen gick jag förbi en sväng hos Farmor där Pappas släkt var och hälsade på.  Nu ligger jag i sängen och ska försöka se på något avsnitt om jag inte lyckas somna.. Pusspusspuss
image2722


 

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Mycket bra serie det där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />