Fia ;D

Godmorgon! Det är så himla skönt att sova ut ! Jag älskar att sova.  Jag tycker inte att det är så roligt att gå och lägga sig, men det beror på för ifall jag är supertrött är det underbart att gå och lägga sig.  Men jag tycker ändå att känslan av att man får ligga kvar och inte måste gå upp, är den skönaste känslan!

Nu måste jag slänga i mig lite frukost om jag ska hinna ut och springa innan vi ska åka till Mummi. Till er som inte förstår så betyder Mummi mormor på finska, fast egentligen betyder det farmor, men vi har alltid sagt Mummi till våran mormor. Så vi tänker inte på att det låter roligt, när vi berättade om våran Mummi till Mattias så började han asgarva :) Jag måste hålla  med om att det låter ganska larvigt! Men Mummi är Mummi! Och hon har väldigt coola kläder, jag ska nog ta mig en titt i hennes garderob! Hoppas ni får en bra dag för det ska i alla fall jag se till att få!  Pusspusspuss

image2715
Fiemmas händer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />