Fia ;D

Jag vet inte varför men det är alltid lite stress inför vad man ska göra på nyår. Det har inte alltid varit det utan det är något som har uppstått nu senare. Lite jobbigt faktiskt för man känner att man vill göra någonting roligt,  men sen är det så svårt att bestämma sig för vad som är roligt. Ja ni är säkert många mer som känner och tänker som jag!

Iår ska jag fira med tjejerna och det ska bli riktigt roligt att fira året som har gått och inför det nya året. Vi har haft lite olika förslag och nu har jag kommit på en förhoppningsvis bra grej. Jag vet vart vi kan ha våran middag, jag vet vart vi kan sjunga singstar, jag vet vart vi kan vara vid tolvslaget, jag vet vart vi kan gå efteråt, jag vet vart vi kan sova. Men något som jag inte vet är ifall de andra är på och ifall det är en bra plan, ska ringa runt till de andra imorgon eller i övermorgon.

Imorgon är stora partydagen, alla i södertälje ska ut verkar det som och jag har fått en del hängmedvetjaförslag , men jag tror att jag och min onda rygg stannar hemma. 
Jag fattar det inte, min rygg gör fortfarande ont och jag vill ju träna. Känner mig som en deg som bara jäser och jäser. Ska testa och springa imorgon annars får det bli en snabbpromenad. Fanfanfan!

image2712image2713

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />