Fia ;D

Igår var familjen och firade kusin Jimmy som fyllde år, det bjöds på pastasallad och massa annat gott! Jag snackade lite med Jimmy och han sa att det är bra ifall man fixar körkortet innan man börjar jobba för senare i livet kan det vara svårt att planera in körlektioner mitt i veckan då man jobbar. Han fick mig att börja tänka igenom det där med körkortet lite och jag bestämde mig för att ge det ett försök.
Men jag vet inte det känns inte så viktigt just nu men jag vill ju ha det! Ifall det blir svårare att ta det senare så måste jag faktiskt ta och fixa det nu innan sommaren. Aaah!

Jag snackade lite med mamma också angående efter gymnasiet. Jag sa att jag ville flytta till en egen lägenhet ganska direkt och börja plugga men hon tyckte att det vore dumt av mig. Eftersom jag kommer dra på mig så mycket lån och grejs. Lån som jag måste betala igen sen senare när jag vill flytta och skaffa en större lägenhet. Hon tyckte att det vore bättre av mig att bo hemma och plugga. Det är ju sant iförsig men jag vill inte bo hemma. Jag trivs jättebra hemma och det vore säkert superskönt men det känns som att jag vill skaffa mig en egen lya och starta upp ett eget liv som jag själv styr.
   Ååh jag vet inte vad jag skall göra, jag har säkert hela livet efter plugget att skaffa mig ett eget boende. Det behöver säkert inte vara värsta paniken men jag vet inte varför det känns så viktigt att flytta till en egen lägenhet. Magkänslan säger att det är det rätta men jag vet inte om jag vill börja plugga direkt efteråt, den frågan säger min mage inget om. Eller vänta nu händer det något, nej det var bara hungerkurr, måste nog gå och äta frukost nu. Pusspusspuss
image2705

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />