Fia ;D

Heej! Jag har precis varit nere på ettan och hälsat på pluttettorna och den nya ludvika lucian som Anna har blivit utvald till. Grattis tjejen! Jag kommer ihåg när jag gick i femman och kämpade för att få bli lucia, men istället blev min bästis det. Gud vad jag blev avundsjuk , jag som så gärna hade velat bli lucia. Jag hade till och med frågat ifall min lärare kunde hjälpa mig med sångerna. 
Kan ni tänka er att det är lucia nu på torsdag gud vad tiden går fort! Undra ifall vi kommer få ett nytt falskt brandalarm på onsdagens natt, som förra lucian på löp lyckades med ;) Mitt i natten var vi tvungna att gå ut i kylan och vänta på brandbilarna som var på väg. Det var lite roligt att se när Oliver som var lucia stod där och förklarade allting.Vi har som tradition att killarna i ettan går luciatåg mitt i natten och tjejerna i ettan bakar pepparkakor. Yeah!

image2603

Kommentarer
Postat av: Anna =)

Tack så jättttte mycket!!:D:D:D.

2007-12-10 @ 09:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />