Fia ;D

" Jag längtar efter att få se hur ditt hem ser ut sen när du flyttar hemifrån" - Sanna Ja, undra hur det kommer att se ut egentligen?! Jag längtar efter att få inreda min egen lägenhet! Jag har så många idéer och tankar över hur jag vill att det ska se ut. Sanna sa att det kommer bli värsta flumlägenheten med massa flummiga saker. Hon beskrev en händelse då jag skulle bjuda på fika, då sa hon att jag skulle duka fram två helt olika glas och två helt olika fat:


Så flummig är inte jag att jag skulle duka fram helt omatchande glas och tallrikar utan jag skulle självklart ha likadana glas, fast fiaglas och fiafat:

                     


Jag gillar inte det vanliga utan jag tycker om det där lite extra som gör det lite speciellt, lite udda!

Som många vet så har jag en väldigt annorlunda stil och smak på kläder och saker; " När jag ska köpa en julklapp till dig ska jag ta något som jag tycker är fult"- Emmy
Eller en ännu skönare kommentar som jag fick när jag hade hittat en jättefin tröja " Det ser ut som något katten har spytt upp" HA tack för den! Emmy och jag har verkligen inte samma stil och smak. Men självklart köpte jag tröjan eftersom jag  själv tyckte att den var fin!

Sanna: Jag längtar också efter att få se min lägenhet som kommer bli så underbart fin! Fiafin

Kommentarer
Postat av: L I S A

Roligt med inredning av olika slag!

Postat av: Rebecca

Hehe fett skön emmy är ;)
Nä men jag vill också se hur er lägenhet kommer se ut, säkert massa lila.. Eller är det emmy som gillar det..?

2007-12-10 @ 14:38:57
URL: http://rebeccatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />