Fia ;D

Vilken kväll/natt!! Jag gick hem till Natta runt halv elva igår och såg på idolomröstningen, fan att Marie vann för Amanda är ju så mycket bättre! Men Som Mary skrev, hon kanske lyckas bättre som tvåa! Hoppas!
Efter det åkte vi till lokalen och där var det fullt ös, jag träffade massa gamla kompisar som Tessan, Jocke, Peter, Chris. Sedan kände jag igen några till från innebandytiden, men resten var nya ansikten. Det vart massa dans igår, och eftersom det var Nattas bästa kompis som fyllde år blev det även efterfest, innan jag slutligen kom hem och kunde få lägga mig i min otroligt sköna säng..

Nu måste jag äta frukost för jag måste ta en buss som går vid halv. Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />