Fia ;D

NT-SHOWEN var riktigt bra faktiskt. Där fick dom till det ;) Lite dåliga skämt ibland men sånt gillar jag! Dom lekte fångar på Rudbeckanstalten och höll på och drog massa skämt och flummade. Bra jobbat!

Har precis käkat mat med mamsen och Emmy, och nu ska jag lägga mig i soffan och slappa ett tag sen ska jag fixa iordning mitt nyklippta hår, klippte mig idag, och sen ska jag möta Nathalie! Yeah! Det blir en lugn hemmakväll först och sen ska jag träffa min favoritnatta och ha skojsigt!
Hon ringde mig imorse och övertalade mig!
Ville ju bara ha en lugn hemmakväll, men nu får jag både en lugn hemmakväll och en rolig natt.

Imorgon ska jag, Sanna&Emmy dra till Skärholmen och shoppa, jag ska inte köpa något till mig själv utan massa julklappar! Puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Sanna

Han är GRRRRR SÅ SNYGG!! VILL HA !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />