Fia ;D

Blondinbella hit, blondinbella dit!
Himla tjat om den personen just nu! Senaste nytt är någon catfight mellan henne och någon tjej från stureplan.se. Enligt rykten har Elin från stureplan skrivit elaka grejer om blondinbella och då har bella svarat med ett elakt inlägg i sin blogg. Det hela känns lite onödigt, för hallå det är ju bara en blogg, en blogg som många verkar ha blivit beroende av. Jag blir själv lite småsur på mig själv när jag går in och läser blondinbellas blogg. Jag vill inte läsa den men ändå så känner jag att jag vill. Men så fort jag har läst klart inlägget förstår jag egentligen inte varför jag har läst det, eftersom det oftast inte står något speciellt.
Tydligen har aftonbladet och expressen kontakta Elin och vill höra mer om deras tjafs. Hallå hur lågt får man sjunka? Jag säger som tjejen på toaletten sa till sin kompis, som hade stått i över fem minuter och speglat sig och oroat sig över ett hårstrå som stack ut; Det är ingen som bryr sig!
Det är väl ingen som vill läsa inlägg där tjejerna nedvärderar varandra, det är väl ingen som vill läsa om det i kvällstidningar? Eller har bloggen och tagit över våra liv så mycket att ett tjafs mellan två tjejer förgyller ens dag? Ja inte vet jag, men jag tycker i alla fall att allt är lite överdrivet!
image2553
Ibland blir jag bara så trött på saker!

Kommentarer
Postat av: Micke

du är så klyftig min kära vän =)

Postat av: chrille

Haha fy fan va underhållande inlägg! :D haha

2007-12-03 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />