Emmy ;D

Godmorgon, godmorgon!
Tidigaste morgonen på det här lovet, men så är det. Nu kan jag inte klaga på att jag sover bort hela dagen iallafall!

Igår så tillbringade jag kvällen framför tvbordet, där bygger vi nämligen på vårat årliga pussel. Vi har flera år i rad byggt ett pussel varje år. Oftast är det Jan van Haasterens pussel, ni kanske vet hur dom ser ut. Massa prylar och människor huller om buller. Jag fastnar alltid vid pussel, kan inte slita mig loss, det innebar såklart att jag även igår satt ett antal timmar igår och byggde...

Idag ska jag gå på stan och köpa lite saker till nyår, måste hitta ett par skor för jag tog inte med mig några partyskor ;) Sedan skulle jag vilja köpa en kuvertväska! Någon som har tips på vart jag kan hitta fina skor och väskor?

image2769
Ett typiskt Jan van Haasteren pussel...

Kommentarer
Postat av: Therese

Va kul...vi bygger också ett pussel av den där snubben ;)

2007-12-30 @ 10:18:20
Postat av: Sofie

Hej hej ! ;)
Wedins brukar ha kuvertväskor.. likaså partyskor. ;)
Annars kan man nog fixa kuvertväska på H&M, VeroModa o liknande..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />