Emmy ;D

Godmorgon. Varför ska jag sova bort hela dagarna, usch och fy jag får ångest när jag vaknar så här sent! Nu är ju hela dagen borta, skulle ju kunna ha hunnit med hur mycket som helst om jag inte hade vaknat nyss! PANIIK!
Men samtidigt, skönt att sova :) Det där får bli min sista sova över 12 timmar natt för denna vecka. Nu ska jag se till att få något gjort, jag har ju massor att göra!

Ska äta frukost nu, sen ska jag iväg och träna skivstångsstyrka. Min första tanke när jag vaknade imorse var att neej jag orkar inte, jag tränar stryka hemma. Men då vet jag hur det kommer att bli, jag kommer köra lite halvseriöst och det är ju onödigt. Så nu ska jag vara duktig och åka till ett gym och träna.

btw jag vaknade inte med halsont idag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />