Emmy ;D

Hej. Kom precis hem från Streetmarknaden i Hornstull. Det var mysigt, men kallt! Jag köpte en jättefin ring till mig själv från fröken söt. Sedan såg jag jättemånga fina klänningar som jag också skulle vilja ha, fröken söt gör alltid massa fina kläder!!!! Visserligen kan jag hålla med om att vissa kläder är alldeles för mycket och inte alls fina. Men mycket är faktiskt väldigt fint! Själv har jag bara två klänningar från fröken söt men jag använder dem ofta!

 Kolla bara in denna fina klänning från fröken söt så förstår ni vad jag menar! jagvillhajagvillhajagvillha!!!!

Mamma har gjort om mig, Fia, Jenny och Åfelia till älvor. HAHA
http://www.elfyourself.com/?id=1598660874

Kommentarer
Postat av: matte

hahahahahaha...fasen vad kul den där filmen var!! hahahahahahahahahahaha

2007-12-22 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />