Emmy ;D

Oj vad tiden springer iväg. Trodde att jag hade hur mycket tid som helst men tydligen har jag inte det...
Hade julavslutning idag, med fika, teater och musikklasser som sjöng. Sedan så sprang jag distans med Sara och Matte. Det var värsta häftigt när vi sprang förbi Väsjöbacken för där hade dom sprutat ut snö i skidbackarna, så då var ALLT täckt med snö, träden runt omkring var helvita och vi sprang på en stig som var full med snö. Det var värsta coolt! Efter distansen gick jag och Mary och åt pizza, sen kom Fia och Carro tillbaka från sin julshopping. Nu har vi målat naglarna, städat rummet (för tredje gången på två dagar) och pratat massa struntsnack ;)
Vid sju ska jag och Fia träffa Linda, Maria, Cissi och Lena. Vi ska ut och äta på någon italienskt restaurang i gamla stan. Det kommer vara jätteroligt att få höra hur hon har haft det i USA och roligt att träffa alla!

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll för det ska vi ha!!! Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />