Emmy ;D

Godmorgon!
i natt har två små söta ettor smugit omkring på löpet och satt upp lappar på allas dörrar. De hade utsett löpets... (olika saker) jag fick "löpets snyggaste ben". Och det är ju verkligen en komplimang måste jag säga! TACK!

Vad ska ni hitta på i helgen? Själv ska jag på Enhörnalöparträff imorgon, sedan ska jag fixa lite med julklappar. På söndag har jag bara tränings i sätrahallen inplanerat klockan 4, sedan får jag se vad jag hittar på!

Nu ska jag gå och lägga i mig i en halvtimme till, sedan ska jag upp och springa långintervaller vid nio!

Kommentarer
Postat av: Mija

Önskar att JAG hade snygga ben... :/ Mina ser mer ut som kycklinglår... *sucka och le*

Postat av: elina

Du har snygga ben! Jag ville bara bekräfta det. :)

2007-12-14 @ 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />