Emmy ;D

Godmorgon!
Jag sitter hemma hos Linda i solna :) Om några timmar så ska jag tillbaka till löpet och se om rummet ser ut som ett bombnedslag eller om det har överlevt helgen. Det har nämligen varit läger för massa småttingar där i helgen. Förra året, och förrförra året när vi kom tillbaka efter lägret så var allting i oordning, alla lådor skrek "någon har rotat här" och det var typ cocacola på golvet som skorna klibbade fast i, godis överallt och det var bara jättetrist att de inte hade respekterat att vara lite försiktiga när dom fick låna våra rum! Men men det här är ju sista året som vi behöver låna ut våra rum, tack och lov!

Gårdagen började med en sovmorgon, sedan övningskörde jag lite. Efter det så tog jag tåget in till stan, där träffade jag Linda och Maria. Vi gick omkring i lite olika affärer, vi var egentligen på jakt efter julklappar men det slutade med att det enda vi typ köpte var en brownie med glass inne i Gallerian! Maria lämnade oss lite innan fyra för gissa vad hon skulle göra, tro det eller ej en lördagskväll skulle hon tillbringa i sätrahallen och träna bana! EN LÖRDAGSKVÄLL SKULLE HON TRÄNA BANA! Hahaha det är ju helt sjukt egentligen stackare att behöva göra något sådant när man egentligen bara vill vara ledig och ha det kul :)
Jag och Linda fortsatte gå i affärer ett tag, hon köpte "en början på några julklappar" haha för er som inte förstår vad det innebär så kan jag berätta att nej hon ska inte bygga något utan hon tyckte bara att julklapparna var för billiga att hon ville köpa något mer, alltså var det bara "början på julklapparna". Haha hon har så roliga uttryck :)
Vid 6 så åkte vi till Bromma, där träffade vi Ida och Ornina. (Linda pluggar tillsammans med Ida). Vi gick hem till Ida och började förbereda lite inför middagen. Det var tio personer som kom dit och åt middag, sedan kom det några till efteråt. Middagen var trevlig, och alla bjöd på massa pinsamheter som dom hade råkat ur för haha! Efter middagen så lekte vi lite lekar och sedan satt vi och pratade och lyssnade på musik. Det var en trevlig lördagskväll!

189563-2516

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vacker bild!

2007-12-02 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />