Mary ;D

ÅHÅ SÅ DE KAN GÅ!

Jag kom två på 1500 m på 4.47. haha. skrattretande tid med promenad tempo i början. Tänkte ärligt vinka till Emmy å Fia som stod och hejade för att det gick så himlans långsamt. Sen drog jag på lite, men det räckte inte hela vägen.

MEN
det räckte till UNGDOMSFINNKAMPEN! Jag kom med dit ! WOHO! Äntligen vet jag var jag ska tillbringa min födelsedag, som infaller samma helg. Snajsigt.

Finns massa jag vill gratta men jag grattar alla med ett enda stor GRATTIS! =D

Ska sitta uppe hela söndag natt å blogga, lovar ;) Först ska Emmy, Fia och jag springa 800 m final i respektive klass imorgon. Jag: 11.00 och E&F: 11.20. Sen ska de hälsa på på Tjörn. Sen åker jag med Sanna upp till Stockholms-trakten igen.

Puss på er alla !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />