Mary ;D

Åhej =)

Idag när jag och min risboll till hår gick upp fick jag nästan lust att klippa av hela riset (läs kalufs). Om fya timmar ska de kluvna hårtopparna all världen väg och jag kommer förhoppningsvis slippa tänka på att alla ser att mitt hår skriker på hjälp. Fast egentligen är det så att dom som ser att man har kluvna hårtoppar har oftast det själva för det är dom som omedvetet spanar efter andra hej-kom-å-hjälp-mig-hår. Alla med fint silkeslent hår vet inte ens att den tanken finns.
Tragiska lyxproblem, inte sant ?

image1473
Utan kossor-ingen mjölk-inget liv.
Liiiiider med er laktosisar.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Lycka till på JSM Mary :)

2007-08-24 @ 11:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />