Mary ;D

SNÄCKAN!

Minns ni honom? Det roligaste som fanns var ju att springa med han på stranden eller att kasta snäckor till han (Det var så han fick sitt namn, Snäckan.) Om vi nu åker dit till Portugal nästa år också, så hoppas jag att han är kvar då. Tror ni de? Tror ni han är kvar? Annars ska jag banne mig hitta en ny Snäcka. ;)

Eller,
 så får jag nöja mig med mina döende höns, min livrädda katt och våra snart nyköpa guldfiskar. =)

Min guldfisk ska heta Snobben, Fias: Blubb, Sannas: Nemo, Emmys kommer jag tyvär inte ihåg och Matte -har du kommit på något namn?

Någon mer som funderar på att skaffa guldfisk? Det roligaste skulle ju vara om alla på löp hade var sin. Åååh, mahah, de hade vart bäst! =)))

image1376
Snäckan

Kommentarer
Postat av: Lenis

Vem kan glömma något så fint??
Ni skulle nästan kunna få äran att ta hand om min Firre också, men han har en speciell diet (som har gjort honom så gammal), och måste ha en del sällskap. van att bossa är han oxå. Man ser det helt enkelt när han simmar runt i badet..ser så hotfull ut..då är det bara att prata lite lugnande med honom. Lite orolig bara. Jaa det är en del med de där små. Lycka till med era kommande ungar! :D
Puss! och hadet kanon i fjällen (utan snö i fjällen..? Mary mary)

2007-08-12 @ 21:00:38
Postat av: Micke

...och min katt sdka heta nisse.
lenis ^^; var de inte din fisk som det växte svampar på! ;D

2007-08-13 @ 01:02:40
Postat av: cissii

Var det inte den (dumma) hunden som bet majjsan? :P

2007-08-15 @ 10:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />