Mary ;D

Kollade precis in mina favis-bloggar. Schulmanisarna. Alex, Calle och Katrin. Åh, gissa vad jag läser på Alex bror Calles blogg då? Detta:

"Det här är mitt sista inlägg på SCHULMANIA.

Det har varit en rolig tid, det här. Jag har sålt ut många människor. Men mest har jag sålt ut mig själv, tror jag.

Tack för allt."

Det är inte sant. (!!) Hur kan han lägga ner sin blogg efter bara en månad? Å hur kan han lägga ner en blogg som är en av de mest lästa i swe? Han skriver ju lätt bäst av de tre Schulman. Alex å Katrin snackar ju bara om sitt bröllop. Döö-trist. Hoppas att han nu skaffar en ny blogg nånstans.

What do you think? Läser ni dessa bloggar?

image1375
(Den snyggaste bilden jag kunde hitta.)

Kommentarer
Postat av: Micke

varför skulle han skaffa en ny blogg om han lägger ner sin blogg ? :S

2007-08-13 @ 00:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />