Mary ;D

Fia sprang 800 m försök men gick tyvär inte till final. "Kämpade bra ändå" sa hon. Åå, de gjorde hon ska ni veta ! =)

Emmy sprang 400 m försök men gick inte till final hon heller. Hann inte snacka med henne efter loppet eftersom jag nästan dog av hunger men hon såg inte sur ut iaf. ;)

Nu är the twins och Sanna på Enhörna-läger i Eskilstuna så jag kommer träffa dom imån! Själv sitter jag här på hotellrummet och bloggar. Hihi. Imån ska de springas, hej å hå!

Dagens snylt:
En hel massa godisar
En hel massa pennor
En hel massa nyckelringsgrisar
Gratis biljetter till nått.. (?)
Ledarpass till min far
Svettband
Åh mer ska de bli ! ;)

DET GÅR INTE ATT LÄGGA UPP BILDER! BAJS. Provar imån..

Kommentarer
Postat av: Gideon

Heej!
I still have a lot of trouble reading swedish :P but the picture show that you are enjoying your time! I'd say, keep up the good work, which would be, having fun!
Ha der bra!
Hejda!
Gideon

2007-08-11 @ 16:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />