Mary ;D

HEJ!

Igår när Fia, Sanna och Jag hade sprungit gick vi till Seven Eleven för att få i oss något annat än korv. (Detta var innan jag snyltade mackorna;) ).Vi glev in i affären (läs bastun), valde lite mat och ställde oss i kön. Jag fick ett sms och Emmy skulle hjälpa mig att svara på sms:et. "Det skulle vara kul att ses...", kom hon fram till. Och samtidigt som hon sa detta vände hon sig om för att kolla efter Fia och frasen träffade istället gubben bakom i kön. Han såg ut som ett stort frågetecken. Emmy och jag asgarvade.

image1336
Hej, det är jag som är den unga Mary Alenbratt ;)

Kommentarer
Postat av: M

mariga mary... :O )

2007-08-09 @ 01:24:02
Postat av: Sanna

Åhh vad jag tycker om er ! Vi kommer bli så värsta syskonen / bamsekram Sanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />