Mary ;D

CIAO BELLA
har premiär idag. Jag måste bara se den även fast den får 2:or och 3:or i tidningarna. En äkta fjortisfilm i den stilen jag bara älskar. Ska övertala (kanske inte behövs) Emmy å Fia å Sanna att se den nästa vecka ! =D

Jag tjuvade reklam-planschen för Ciao Bella på Drottningtorget igår. (Där jag alltid tjuvar reklam planscher. mohaha ;) )

Trailern!
Nån slags hemsida för filmen =S


image1271

Mikael just told me att han vann biljetter till filmen. Förpremiär, eller nått sånt. Men han kunde inte gå på den. (!!) Han kunde ju inte tänkt tanken att ge bort biljetterna, typ till mig =) to late.


Kommentarer
Postat av: Micke

mohahaha ! :P mjo men så långt tänkte ju inte jag ;D
men det töntigaste man hört om den är att dom försöker göra reklam på lunar; dom har gjort fejk användare för dom 2 i huvudrollen... och sen så skriver dom i bloggarna precis vad som händer dom i filmen... att dom ska på fotbollsmatch å så träffas dom där å blablabla ... värdelöst!
ohh... to much information kansek det blev? ^^;

2007-08-03 @ 23:01:19
Postat av: Jenny.

JAG HAR SETT DEN PÅ PREMIÄÄREN :D:D:D:D:D

2007-08-04 @ 00:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />