Gästskrivare Johanna

Hej allihopa som läser Emmy, Fia och Marysblogg!! Jag heter Johanna Olsson och går i ettan på Löpargymnasiet i Sollentuna där alla bloggägare också går. Jag har bara gått här i drygt en vecka men stormtrivs redan!! :) Alla är hur snälla och roliga som heslt!!!
I dag har det varit en helt vanlig onsdag. Dagen började med frukost och sedan svenska i en timme. Där fick vi reda på att vi ska göra ett sommarprogram. Helt enskilt och presentera muntligt inför klassen! FY VA LÄSKIGT!! :S Sen hade jag samhällskunskap och hämtade "mellis"  (OBS! Väldigt diskret efter Marys alla tips) i cafeterian. Efter lunchen var det matematikdags och sedan slutade jag skolan för dagen. 
I kväll blir det filmtime med alla sjuklingar, typ en tredjedel av löp. Det ska bli mycket roligt :D
Tack och hej leverpastej!! // Johanna

P.S Tack snälla Emmy, Fia och Mary för att jag får vara gästskrivare i eran fina blogg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />