Fia ;D

Senaste nytt i modevärlden!
Idag såg jag det, det som kommer bli nästa grej som alla går omkring med! Eller det var inte jag som märkte dem första utan det var när vi satt på lunchen som Alex uppmärksammade en kille som hade något konstigt på huvudet. Något som visade sig vara ett par vita kalsonger som han hade dragit på sig och sedan knutit som en knut där bak. Fyfan vad roligt vi hade åt det och Tessan skrek nästan rätt ut "och jaa han har en stor djungel under armarna också" Så jävla skön kommentar men det vart lite pinsamt!
Alex lovade att han skulle ta efter och ha på sig sina röda Björn Borg kallingar imorgon och då sa jag att jag skulle använda mina trosor som tofs! Jaa vi har då de sjukaste idéerna.
Men grejen var ju att den där tuffa killen tyckte ju att det var snyggt, det var ingen plojgrej utan han tyckte han var skitcool när han kom inglidandes med ett par kallingar på huvudet. OMG!

image1487

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />