Fia ;D

Jag älskar min almenacka! Jag vet att det låter dumt men jag har verkligen allt där i,den är mitt liv! Alla dagar med dess planeringar, foton, nummer och adresser. Jaa den är för underbar ;P Haha jag har köpt nya pennor också så nu är den färgglad för jag byter färg för varje grej. Hur orkar du? Jo men det är ju kul och titta tillbaka i sina gamla almenackor och se vad man har haft för sig. Jag kommer ihåg i ettan när Matte och Fransson tyckte att jag var så gullig när jag alltid satte mig på lektionen och beklagade mig över mina läxor och allt jag hade att göra framöver. Jag skulle aldrig komma ihåg allting som skulle göras och alla datum i huvudet! Jag förstår inte hur ni utan almenackor klarar er?! Haha :) Pusspussspuss

image1486
Finnkampen förra året :)

Kommentarer
Postat av: matte

du är så gullig du!!

2007-08-28 @ 17:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />