Fia ;D

Hallå! Kom precis hem från skolan, det regnade och blåste när vi gick hem. Vi missade bussen och det var ett tag tills den andra bussen skulle gå så vi valde att gå hem i det kalla höstvädret. Det är svinkallt ute! Buhu jag vill kunna gå i klänningar och sandaler. Men nej nej, då ska man börja ta på sig tjocka kläder och jackor och grejer för att man inte ska frysa. Jag kom på mig själv att sitta och blåsa värme i fingrarna under första lektionen som var religion. Förhöret var inte så svårt som tur var men man vet ju aldrig ;P Idag fick vi en ny läxa till torsdag. Och ikväll ska vi fixa samhällen till imorgon med David. Nu börjar helvetet! Haha!
Och idag hade vi min favoritlektion som jag verkligen kommer längta till, svenska b! FYFAN! Jag lider varje minut av den lektionen, idag satt jag och klottrade i min almenacka. Pussspussspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, Svenska B är inget i jämförelse med Svenska C! Skriftlig och muntlig kommunikation. Känn på den du! :)

2007-08-28 @ 19:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />