Fia ;D

Jag är såå jävla trött på det där pappret nu! Jag har suttit och läst det i tre timmar! Fransson förhörde mig nyss då blandade jag ihop dem men nu ska Emsan förhöra mig och jag kunde det förra gången hon gjorde det!

Pratade med Richard idag och han tyckte att jag skulle skippa Skol SM för att min fot skulle få vila och bli bra :S Ja bara neeeeej det går inte för jag måste tävla, det är mitt sista skol SM ju! Men han såg inte så positiv ut till det! Visst det är väl bättre att min fot blir bra och att jag slipper ha ont men jag har sett fram emot den tävlingen!

Nu ska Sanna titta om hon hittar någon intressant tröja som hon kan låna imorgon Pussspusspuss
image1482
Jag och Anna kollar in en helt annan kamera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />