Fia ;D

Religion, religion, religion! Plugga plugga plugga! Jag orkar bara inte! Jag bara läser det som står på pappret om och om igen. Begreppen verkar inte vilja stanna. Jag måste plugga men det går bara inte. Kom ihåg att det var likadant förra året! Det är bara och kämpa!
Legernes kom precis upp och berättade att han har fått en plats till Finnkampen! GRATTIS :) Men han var inte lika glad över att han hade slagit vad med Joel och att han nu skulle vara tvungen att raka av sig sitt långa hår. Viktor från huddinge skulle också vara tvungen att raka av sig håret. Vad är det med killar och raka av sig håret? Nästan alla gör det nu förtiden, det är inte snyggt! Ni ska ha långt hår :) 
Nu ska jag logga ur msn och plugga med Mary och Emmy som sitter på Marys rum, jag skulle hellre vilja sätta mig och se på friidrotten med de andra ute i rondellen ;) Pussspussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />