Fia ;D

Hallå! Vaknade imorse av att mobilen ringde, det var Majzan. Hann inte svara så gick och la mig och somnade om till 11. Jag har precis käkat frukost och nu sitter jag och lägger in bilder på facebook :) Jag vet inte men den sidan känns roligare än bilddagboken. För här kan man lägga in bilder lite när som, på bilddagboken är det dag för dag. Då känner man att det ska vara bilder från den dagen som läggs in. Då paniktar man kort hela tiden. Eller jag vet inte, vad tycker ni? Facebook eller bilddagboken?

Ska snart ringa Maria sen ska jag packa ner det som jag har rivit upp ur packningen och sen bär det av till Uddevalla. YEAH! Ihelgen gäller det! :D Det är SM och jag ska springa 800m försök och förhoppningsvis SM. Det ska bli jätteroligt att åka iväg och tävla och det börjar pirra i magen bara jag tänker på att jag redan imorgon ska stå på startlinjen för att köra försök. :) Det är bara åka dit och göra sitt bästa sen får vi se hur långt det håller! Ha det bra Pusspussspuss
image1479


Kommentarer
Postat av: Anna Jansson

Lycka till:)

2007-08-24 @ 19:53:33
Postat av: Kusin Mallan Ballan

Jag ska hålla tummarna för er imorgon!! =)
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />